Starostwo Powiatowe w Rybniku

Skargi, wnioski

Skargi i wnioski

Sposób przyjmowania skarg reguluje Zarządzenie nr 23/2014 Starosty Rybnickiego z dnia 12 maja 2014 r. w sprawie organizacji, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Starostwie Powiatowym w Rybniku.

Zgodnie z zarządzeniem wnoszący skargi i wnioski przyjmowani są w siedzibie Starostwa Powiatowego w Rybniku, przy ul. 3 Maja 31:

1) przez Starostę Rybnickiego w każdy czwartek od godz. 15:00 do godz. 18:00 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu,
2) przez Wicestarostę Rybnickiego w każdy czwartek od godz. 15:00 do godz. 18:00 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu,
3) przez Sekretarza Powiatu w od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Starostwa,
4) przez Kierowników poszczególnych Wydziałów bądź Referatów od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Starostwa.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone:

1) drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP - o ile Wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub podpis elektroniczny złożony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego ePUAP. Wniosek elektroniczny może być również opatrzony podpisem niekwalifikowanym CC SEKAP,
2) pocztą tradycyjną,
3) osobiście w Kancelarii Starostwa,
4) za pomocą poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
5) ustnie do protokołu.

W załączeniu treść Zarządzenia nr 23/2014 Starosty Rybnickiego z dnia 12 maja 2014 r.

 

Informacja dla osób niesłyszących i niedosłyszących.

gluchoniemi