Starostwo Powiatowe w Rybniku

inne

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania pozwoleń wodnoprawnych (OŚ.6341.18.2017)

Na podstawie art. 61 Kodeksu postępowania administracyjnego oraz art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.) informuję, że zostało wszczęte postępowanie administracyjne, w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego dla Miasta Gliwice z siedzibą przy ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, reprezentowanego przez pełnomocnika Pana Pawła Grzeszczuk z Biura Inżynieryjno- Projektowego MPG z siedzibą przy ul. Zdrojowej 55, 44-100 Gliwice, upoważnionego pełnomocnictwem Nr 2016/5037/C/PM z dnia 29.12.2016 r., przez Prezydenta Miasta Gliwice, na:

Czytaj więcej...

Uchwała Nr 4100/IV/178/2015

Uchwała nr 4100/IV/178/2015 z dnia 11 sierpnia 2015 roku IV Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonej przez Zarząd Powiatu Rybnickiego informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze 2015 roku

Sesja Rady Powiatu - 30 października 2014 r.

Na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (j. t. Dz. U. z 2013 r., poz. 595 z późn. zm.) zapraszam Pana / Panią na XLIV sesję Rady Powiatu w Rybniku, która odbędzie się 30 października 2014 r. (czwartek) o godz. 16:00 w Zasadniczej Szkole Zawodowej Izby Rzemieślniczej w Rybniku, ul. 3 Maja 18 (budynek byłego szpitala „Juliusz").

Czytaj więcej...

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. Nr 206 poz. 1216) Starostwo Powiatowe w Rybniku udostępnia Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) na platformie SEKAP i platformie ePUAP.

SEKAPePUAP

 

 

 

Adres skrzynki podawczej SEKAP: https://www.sekap.pl/id/26856

Skrytka ePUAP: /SPRybnik/skrytka

 Korzystanie z udostępnionych usług w postaci elektronicznej trzeba rozpocząć od założenia konta lub w przypadku posiadania aktywnego konta od zalogowania.

Po zalogowaniu się i wybraniu odpowiedniej usługi oraz wypełnieniu formularza elektronicznego należy uwierzytelnić go za pomocą:

• na platformie SEKAP bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem lub bezpłatnego profilu zaufanego czy bezpłatnego niekwalifikowanego podpisu elektronicznego CC SEKAP

• na platformie ePUAP bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem lub bezpłatnego profilu zaufanego.

Korzystanie z ESP umożliwia kontakt z urzędem, sprawdzanie i załatwienie sprawy.

Więcej informacji znajduje się w dziale Pomoc na platformie SEKAP oraz Pomoc na platformie ePUAP.

Dokumenty elektroniczne można dostarczać poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą za pośrednictwem platformy SEKAP lub ePUAP a także na nośnikach informatycznych typu pendrive lub CD/DVD składanych w kancelarii pok. 118.

Informacja dla osób niesłyszących i niedosłyszących.

gluchoniemi